Του Νίκου Μελέτη

Σε παγίδα, για να εγκλωβίσει την Αθήνα σε ντε φάκτο αποδοχή των διεκδικήσεων της στο Αιγαίο, επιχειρεί να μετατρέψει η Άγκυρα την συζήτηση που ξεκινά σήμερα στην Αθήνα μεταξύ στρατιωτικών κλιμακίων για την υιοθέτηση Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης, επαναφέροντας στο τραπέζι τον «Κώδικα Συμπεριφοράς» (Code of Conduct) στρατιωτικών πτήσεων, τον οποίο απέρριψαν από το 2008 δυο ελληνικές κυβερνήσεις.



Γράφει ο Γιάννης Δεβετζόγλου

Αν καταφέρει κάποιος να αποκρυσταλλώσει και να καθορίσει τα όρια της ιδιωτικότητας συνδυάζοντας την πραγματική και την online ζωή, θα αξίζει τον σεβασμό ολόκληρης της ανθρωπότητας



Από Nikodimos Pavlidis

Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ανθρωπιστικής Βοήθειας πραγματοποίησε την έναρξη λειτουργίας του πρώτου κοινού στόλου πυροσβεστικών αεροσκαφών που θα λειτουργεί υπό ένα ενοποιημένο πλαίσιο για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.


Του Γιώργη ΤάΚη Δόξα

Αδηφάγε και Αδίστακτε Καρκίνε, όσο κι’ αν μου «χτυπάς» την πόρτα (Οικογενειακά ή Φιλικά) πρέπει να το εμπεδώσεις μια και καλή: δεν σε φοβάμαι ούτε για την Οικογένειά μου ούτε και για τους Φίλους Μας…


Περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών.

Γράφει ο Ν. Καραγεωργίου.

Η Μάρκα έχει κάποιους αιώνες ιστορίας πίσω της, αν όχι πάντα ως εμπορικό σήμα, αλλά πάντως ως ένδειξη ταυτότητας. Η ιστορία λέει ότι οι Βίκινγκς χρησιμοποίησαν τη φωτιά που έβαζαν σε ένα σημείο στο χώρο όπου βρίσκονταν, για να δείξουν ότι αυτός ήταν ιδιοκτησία τους. Και ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι στα πρώτα βήματα της Αμερικής, τα ζώα σφραγίζονταν και το σφράγισμα αυτό ήταν η μάρκα τους. Από τότε βέβαια πολλά έχουν αλλάξει.