- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Το Βήμα της Αιγιάλειας
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 754
Γράφει ο Νίκος Κατσαρός
Επικίνδυνα καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης του σώματος, τα οποία δεν πληρούσαν τον Κανονισμό Ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ήταν επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία, εντοπίστηκαν να κυκλοφορούν νόμιμα στην αγορά.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Το Βήμα της Αιγιάλειας
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 893
Του Πλάτωνα Τήνιου*
Είναι σίγουρο ότι δεν ξεμπερδέψαμε με τις συντάξεις. Το εκκρεμές θα κινείται μεταξύ σοκ για τη φτώχεια συνταξιούχων και ανησυχίας για βιωσιμότητα συντάξεων. Ο θανάσιμος εναγκαλισμός μεταξύ ανασφάλειας και αναπτυξιακών εμποδίων καταδικάζει και τις συντάξεις και την οικονομία.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Το Βήμα της Αιγιάλειας
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 939
Γράφει ο Λάμπρος Γ. Ροϊλός
Η λέξη «κυβίστηση» σημαίνει κωλοτούμπα και προέρχεται από το αρχαίο ρήμα «κυβιστώ», που σήμαινε αναστρέφομαι με κάτω το κεφάλι. Η ετυμολογία της λέξης «τούμπα», είτε προέρχεται από το ιταλικό ρήμα «tombare» που σημαίνει πέφτω και χρησιμοποιείται στη γυμναστική. Είτε προέρχεται από το λατινικό «tumba» που έχει την έννοια του χωμάτινου λόφου πάνω σε τάφο με ρίζες στην Ελληνική λέξη «Τύμβος». Ίσως γιατί φέρνει στο μυαλό την εικόνα ενός ανθρώπου ανάσκελα στον τάφο του.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Το Βήμα της Αιγιάλειας
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 915
Δίπλα - δίπλα ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν και η Γερμανίδα καγκελάριος Αγκελα Μέρκελ, βρέθηκαν σήμερα το απόγευμα στο ξέφωτο «Rethondes» στην Κοπιένη (Compiegne), εκεί όπου στις 11 Νοεμβρίου του 1918 υπογράφηκε η ανακωχή των εχθροπραξιών του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Αθανάσιος Παπανδρόπουλος
- Επικαιρότητα
- Εμφανίσεις: 895
Ένα κολοσσιαίο πρόβλημα της εποχής μας, που τροφοδοτεί πλουσιοπάροχα τον λαϊκισμό και την δημαγωγία, είναι η εντυπωσιακή ανάδυση της οικονομίας των δεξιοτήτων, στους κόλπους της οποίας μεγάλες κατηγορίες ατόμων αχρηστεύονται με απίστευτη ταχύτητα.
Του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου
Την ώρα που, ως φαίνεται, ο λαϊκισμός κερδίζει έδαφος παγκοσμίως με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε πολιτικό επίπεδο, μήπως όλοι όσοι θεωρούν την ανοικτή κοινωνία ύπατη πολιτική αξία θα πρέπει να ξανασκεφτούν το περιεχόμενό της; Μήπως «περίεργες» πολιτικές επιλογές και συμπεριφορές υπαγορεύονται από πολύπλοκα συναισθήματα που συνδέονται άμεσα με τις νέες μορφές που αναδύονται στην οικονομία και την κοινωνία, ιδιαιτέρως δε στον αναπτυγμένο κόσμο; Με διαφορετικά λόγια, δεν θα πρέπει να αναρωτηθούμε σε ποιον βαθμό οι αναπτυγμένες κοινωνίες, στο μέτρο που αναπτύσσονται τεχνολογικά, δημιουργούν ένα περιβάλλον απομόνωσης, το οποίο από μόνο του οδηγεί σε νέες μορφές ανισοτήτων; Ανισότητες που χαρακτηρίζονται από την αντιπαράθεση ανθρώπων ταλαντούχων με όλους αυτούς που απειλούνται από το φάσμα της αχρηστίας.