Το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει και ο υδράργυρος ανεβαίνει. 

Ας μην ξεχνάμε ότι η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πιο σημαντική τώρα από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.

Οι ειδικοί συνιστούν η ενυδάτωση του οργανισμού να γίνεται κυρίως με νερό και ποτά χωρίς ζάχαρη, όπως το σκέτο τσάι.



Το καλοκαίρι μπορεί να ισοδυναμεί με βόλτες και μπάνια στη θάλασσα, αλλά και η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο προκειμένου να το περάσουμε χαρίζοντας υγεία στον οργανισμό μας κι όχι ζορίζοντάς τον.

Τώρα είναι η ώρα να ξεφύγετε από τις καθιερωμένες χειμωνιάτικες επιλογές και να βάλετε στη διατροφή σας καλοκαιρινά φρούτα (ροδάκινα, βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, πεπόνια, σύκα) και λαχανικά (φασολάκια, ντομάτες, ραπανάκια, μελιτζάνες, παντζάρια).

Οι υψηλές θερμοκρασίες επιβάλλουν την υιοθέτηση μιας τέτοιας διατροφής, η οποία δεν διαφέρει από τις αρχές της μεσογειακής διατροφής σε συνδυασμό με άσκηση.

Το καλοκαίρι οι ανάγκες μας σε τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά αλλάζουν και μαζί με αυτές αλλάζουν και οι συνήθειάς μας.

Και επειδή οι διατροφικές ανάγκες ανδρών και γυναικών διαφέρουν, σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στις καλοκαιρινές τροφές που ωφελούν τον γυναικείο οργανισμό. 

1. Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι μία πηγή νερού, την οποία μπορούμε να εκμεταλλευτούμε και να απολαύσουμε σε γενναιόδωρες ποσότητες. Μία μέτρια ντομάτα παρέχει 118 ml νερό, βιταμίνες Α και C και λυκοπένιο, ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό που προστατεύει την καρδιά και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση.


2. Αβοκάντο

Είναι το μοναδικό φρούτο που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, έχει υγιεινά λίπη και φυτικές ίνες, κάτι που το κάνει να έχει ιδιαίτερη θέση στη λίστα με τις τροφές που μπορούμε να καταναλώνουμε. Το αβοκάντο βοηθά στα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Είναι καλή πηγή καλίου, το οποίο βοηθά να αντιμετωπιστούν οι μυϊκές κράμπες και το φούσκωμα πριν την έμμηνο ρύση.


3. Κεράσια

Τα κεράσια δεν είναι μόνο θρεπτικά, αλλά ανήκουν στα φρούτα που προστατεύουν συνολικά την υγεία. Ενα φλιτζάνι ή περίπου 21 κεράσια δίνουν λιγότερες από 100 θερμίδες, ενώ καλύπτουν το 15% των καθημερινών σας αναγκών σε βιταμίνη C. Τα ισχυρά φυσικά αντιοξειδωτικά συστατικά που εμπεριέχονται στα κεράσια μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου βοηθώντας στην υγιή και ελεγχόμενη γήρανση των κυττάρων μας.

4. Κινόα

Η προσθήκη κινόα στη διατροφή είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών. Έτσι απομακρύνετε τον κίνδυνο δυσκοιλιότητας. Η κινόα δεν περιέχει λιπαρά και σάκχαρα, είναι όμως πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, που προκαλούν αίσθημα πληρότητας και βοηθούν στον έλεγχο του βάρους.

5. Αυγά

Πολύ καλή πηγή βιταμίνης D και σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση για την Έρευνα του Καρκίνου, μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του μαστού έως και πενήντα τοις εκατό.

6. Μούρα

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν στη διατήρηση της υγείας των κυττάρων στο σώμα σου. Ολων των ειδών τα μούρα είναι εξίσου ωφέλιμα για την υγεία σου και προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού.

7. Καρύδια

Είναι πολύ πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και πολυφαινόλες, δύο ουσίες με ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι τα καρύδια μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.

8. Ανανάς

Ο ανανάς περιέχει δύο ισχυρά ένζυμα τα οποία μεταβολίζουν το λίπος του σώματός μας πιο αποτελεσματικά. Είναι ιδιαίτερα πλούσιος στα αντιοξειδωτικά που είναι γνωστά ως φλαβονοειδή και φαινολικά οξέα. Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα από τη γήρανση και τη φθορά.

Το Βήμα της Αιγιάλειας
Author: Το Βήμα της Αιγιάλειας
Ανεξάρτητη eφημεριδα άποψης.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS