Από armynow

Ένα τυφέκιο Μ16 χάθηκε χθες το απόγευμα από στρατόπεδο στη Νέα Πέραμο.

 

Περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών.

 

του Νίκου Καραγεωργίου*

 

Η Μάρκα έχει κάποιους αιώνες ιστορίας πίσω της, αν όχι πάντα ως εμπορικό σήμα, αλλά πάντως ως ένδειξη ταυτότητας. Η ιστορία λέει ότι οι Βίκινγκς χρησιμοποίησαν τη φωτιά που έβαζαν σε ένα σημείο στο χώρο όπου βρίσκονταν, για να δείξουν ότι αυτός ήταν ιδιοκτησία τους. Και ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι στα πρώτα βήματα της Αμερικής, τα ζώα σφραγίζονταν και το σφράγισμα αυτό ήταν η μάρκα τους. Από τότε βέβαια πολλά έχουν αλλάξει.

                                   

  “ Το πρώτο κανάλι στο Υoutube που προβάλλει και αναδεικνύει τους πιο πετυχημένους Έλληνες και Ελληνίδες σε διάφορους τομείς δραστηριότητας βρίσκεται ήδη στον «αέρα» με τον τίτλο “Success TV”.

 

Είναι  Οικονομολόγος, MBA και κοινωνιολόγος .Έχει σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Δουλεύει στο υπουργείο οικονομικών, στο τελωνείο της Πάτρας και έχει έναν γιο, όπως λέει ο ίδιος από εκεί αντλεί δύναμη για να προσφέρει στο παιδί του ένα καλύτερο αύριο.



 

                       Λεωνίδα Γ. Μαργαρίτη

                       Επίτ.Δικηγόρου

                       Προέδρου Εταιρείας Λογοτεχνών

 

Σε στιγμές που είχαμε συνηθίσει την ανελλιπή παρουσία του στα κατά Δευτέρα Φιλολογικά Βραδινά της Εταιρείας Λογοτεχνών στη Δημοτική Βιβλιοθήκη μας ανησύχησε η απουσία του και νοιώσαμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί του προ του Πάσχα.