Του Στέφανου Μάνου

Πριν από 170 χρόνια, τον 19ο αιώνα, ο Γάλλος φιλελεύθερος οικονομολόγος Frédéric Bastiat έγραψε το περίφημο δοκίμιο "Ce qu'on voit et ce qu'on ne voit pas" (Ό,τι βλέπουμε και ό,τι δεν βλέπουμε) στο οποίο εξηγούσε με γλαφυρό τρόπο ότι όλες οι οικονομικές αποφάσεις έχουν την πλευρά που βλέπουμε και μια άλλη που δεν βλέπουμε. Ασχολούμαστε με τα άμεσα αποτελέσματα και αγνοούμε τα μακροπρόθεσμα. Σωστή πολιτική είναι αυτή που ισορροπεί τα άμεσα με τα μακροπρόθεσμα. Όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα των μνημονίων είναι το αποτέλεσμα κοντόθωρης λαϊκίστικης εγωιστικής πολιτικής. Θυμηθείτε το ασφαλιστικό. Το πολιτικό σύστημα μοίραζε υποσχέσεις συντάξεων και ...έχει ο Θεός. Σήμερα οι συνταξιούχοι πένονται και ανακαλύπτουν την πλευρά των αποφάσεων που οι πολιτικοί αγνόησαν προς ίδιο όφελος.

Την πολιτική των ΗΠΑ έναντι της Ελλάδας, τις προοπτικές που διανοίγονται για εμβάθυνση της οικονομικής και αμυντικής συνεργασίας και τον ρόλο της Ομογένειας περιγράφει, σε εκτενή συνέντευξή του στον «Εθνικό Κήρυκα» της Νέας Υόρκης, ο Αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα, Τζέφρεϊ Πάιατ.

Του Τάκη Θεοδωρόπουλου

Τσίνησε το Δαιμόνιον του κ. Τσακνή όταν διεπίστωσε πως δυνάμεις εχθρικές προς το ελεύθερον πνεύμα του βρυχώνται υπογείως για να υπονομεύσουν το έργο του. Διότι δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι η θητεία του στην ΕΡΤ υπήρξε η θητεία ενός καθαρόαιμου διανοουμένου της προοδευτικής αριστεράς. Θα τολμούσα να πω ενός μαχόμενου διανοούμενου.

Του Ανδρέα Πετρουλάκη
Γιατί ο Τσίπρας, τη στιγμή που υποτίθεται ότι φορά προσωπείο κανονικότητας, διαλέγει έναν κατεξοχήν συγκρουσιακό δημοσιογράφο να δώσει τον τόνο της επικοινωνίας στο γραφείο του; Επειδή τα τρολ ξεφούσκωσαν και πελταστές τύπου Καρανίκα είναι κατηγορίας φτερού

Του Γιάννη Μαρίνου

Κύριος ένοχος ο πρωθυπουργός, για τα ανύπαρκτα ειδικά προσόντα του Κουρουμπλή

Από την ημέρα της βύθισης του «Sea Diamond» στην Σαντορίνη έπρεπε να σημάνει συναγερμός διαρκείας. Υπήρξε ηχηρή προειδοποίηση για την συμφορά που θα προκαλούσε η βύθιση ενός πετρελαιοφόρου από τα εκατοντάδες που καθημερινά κινούνται στις περίκλειστες ελληνικές θάλασσες. Μία διάχυση χιλιάδων τόνων πετρελαίου στην θάλασσα των Κυκλάδων ή της Δωδεκανήσου θα σήμαινε το τέλος του τουρισμού στα νησιά τους και ανήκεστη βλάβη στην μόνη πια βαριά βιομηχανία της χώρας μας.