Είκοσι χρόνια από το 1999 και τους Φιλελεύθερους και δέκα χρόνια από το 2009 και τη Δράση, ο Στέφανος Μάνος στοχάζεται για το παρόν και το μέλλον. Η συζήτηση μαζί του δεν μπορούσε παρά να περιέχει αιρετικές θέσεις και απόψεις. Αλλωστε, για το μόνο που δεν μπορεί να κατηγορηθεί είναι ότι συμμετέχει στη λεγόμενη «σιωπή των μεγαλοαστών».



Του Τάκη Σουβαλιώτη

 Ποιοι έδωσαν στις εκλογές του 2015 το 15% του λαού μας στον Αλέξη Τσίπρα και έγινε πρωθυπουργός; (Σε αυτές τις εκλογές το 55% των ψηφοφόρων μας έκανε αποχή, άρα τόσο ο Τσίπρας όσο και οι υπόλοιποι πολιτικοί αρχηγοί δεν αποτελούν το πλειοψηφικό πολιτικό ρεύμα. Τον Τσίπρα τον ανέβασαν στην εξουσία οι Γιώργος Παπανδρέου και Κώστας Καραμανλής.



Η χώρα έχει ανάγκη από μια αποτελεσματική κυβέρνηση για να μπορέσει να πετύχει αναπτυξιακούς στόχους που να μειώνουν το χρέος της.

*Του Γιάννη Παπαθανασίου

Στα χρόνια της μεγάλης κρίσης των μνημονίων, πολλά από τα δεδομένα στα οποία είχαμε συνηθίσει ως πολίτες, κοινωνία και πολιτικό σύστημα, αμφισβητήθηκαν στον πυρήνα τους, αν δεν αναιρέθηκαν κιόλας.


Του Χρήστου Χωμενίδη

Δεν ξέρω εάν έχετε πέσει ποτέ θύμα κλοπής. Εάν όχι, σάς διαβεβαιώ πως πρόκειται για εμπειρία μοναδική που -ανεξάρτητα από την αξία τού κλοπιμαίου- διαταράσσει εντός σου τον ρυθμό του κόσμου.



Γράφει ο Χρίστος Αλεξόπουλος

Η σύγχρονη πραγματικότητα τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο οριοθετείται σε μεγάλο βαθμό από τον υψηλό δείκτη σχετικότητας (ως προς την αποτύπωση και κατανόηση της πραγματικότητας) στους διάφορους τομείς δραστηριοποίησης και ιδιαιτέρως στον κοινωνικό και στον πολιτικό.



Δεν ξέρω αν τα μνημόνια και η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει ξυπνήσει στο DNA μας τον «Ραγιά» της Τουρκοκρατίας. Ούτε ξέρω αν «προοδεύσαμε» τόσο ώστε από απλοί Ραγιάδες μάθαμε να τρώμε τις άνωθεν «καρπαζιές» αδιαμαρτύρητα πλέον, χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε καν!



Τα κράτη και τα γραφειοκρατικά συμπλέγματα τους,κατα κανόνα είναι οι φορείς της έννομης αρπαγής πλουτου

Του Κώστα Χριστίδη*

Από τα βάθη της ιστορίας μέχρι σήμερα δύο μόνον είναι οι τρόποι απόκτησης πλούτου: η παραγωγή και η αρπαγή. Η αρπαγή διακρίνεται σε παράνομη και σε νομιμοποιημένη (έννομη), διενεργείται δε σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα από ότι εκ πρώτης όψεως νομίζεται. Περιλαμβάνει τον πόλεμο, την δουλεία, την φεουδαρχία, την ληστεία, τα μονοπώλια, την προσοδοθηρία κ.ά.


Του Ηλία Καραβόλια

To χρήμα από το εξωτερικό ήταν πάντα ευπώλητο προϊόν στον τόπο αυτό. Άραβες, Ρώσοι, Εβραίοι, Κινέζοι και Αμερικάνοι, ανέκαθεν αποτελούσαν απαραίτητο συμπλήρωμα της μεγάλης, πληθυσμιακά, ''επαγγελματικής'' ομάδας που καλείται ''σύμβουλοι''.Εκατοντάδες Έλληνες έχουν αποικήσει στον πλανήτη του internet ως υπερ-δικτυωμένοι (over-connected) dealers σε συγχωνεύσεις, εξαγορές, χρηματοδοτήσεις, αγοραπωλησίες επιχειρήσεων.Οι περισσότεροι εξαπατούν μόνιμα τους εαυτούς τους και έχουν γεμίσει τους υπολογιστές τους με Σύμφωνα Εμπιστευτικότητας, Ιδιωτικά Συμφωνητικά Διαμεσολάβησης, ενώ πολλοί μάλιστα έχουν και αντίγραφα ''εγγυητικών'' ή/και έγγραφες προεγκρίσεις χρηματοδοτήσεων. Η αλήθεια είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις κάποιοι ξένοι αετονύχηδες μεσάζοντες σε Ελβετία, Αγγλία, ΗΠΑ ή αλλού, ''στήνουν'' το όνειρο, και έτσι την παθαίνουν, πολλές φορές άθελα τους, και οι Έλληνες σύμβουλοι, σοβαροί και μη.


πρέπει να σταματήσει ο προσχηματικός εμπαιγμός και να εφαρμοστεί το μοντέλο των ευρωεκλογών.

Του Δημήτρη Πλούμπη*
* Πολιτικός μηχανικός στην Πράγα της Τσεχίας

Στις 3 Νοεμβρίου γίνεται ο ενδιάμεσος γύρος εκλογών στην Αμερική, έτσι έρχομαι σε επικοινωνία με την επιτροπή στην εκλογική μου περιφέρεια, την Κομητεία Χάρις στο Τέξας, για να μπορέσω να ψηφίσω από το Διάστημα. Χρησιμοποιώ τον κωδικό που μου έστειλαν με e-mail, ανοίγω το επισυναπτόμενο pdf και συμπληρώνω το ψηφοδέλτιο…(απόσπασμα από το βιβλίο «Αντοχή», του Αμερικανού αστροναύτη Scott Kelly)



Ως αναγνωριστικό στοιχείο της ηγεσίας, η επιρροή είναι μια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας ένα άτομο είναι σε θέση να κερδίσει τη βοήθεια και υποστήριξη των άλλων για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.

Του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου

«…Το μάρκετινγκ της επιρροής είναι μια αξεπέραστη πλέον τάση του 21ου αιώνα. Ιδιαίτερα δε για τα επώνυμα προιοντα. είναι το νέο εργαλείο τους, το οποίο από τη μια πλευρά θα αποκτά όλο και περισσότερο βάρος, από την άλλη όμως θα υπόκειται και στις μεταβολές που θα γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα….». Αυτά μας λέει η Άντυ Ρεκόν, ανώτατο στέλεχος σας την εταιρία «Κολσκουαίρ», η οποία εξειδικεύεται σε μια πρωτόγνωρη τακτική …άσκησης επιρροης(influence)