Η είδηση: Δεκτή έγινε από το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου η αναίρεση που άσκησε η εισαγγελέας του ανωτάτου δικαστηρίου Ξένη Δημητρίου κατά της απόφασης των δικαστών Βόλου που δεν έδωσαν νέα άδεια στον Δημήτρη Κουφοντίνα.
Το Ποινικό Τμήμα έκανε δεκτή την αναίρεση, δρομολογώντας την επανεξέταση του αιτήματος του πολυισοβίτη από διαφορετική σύνθεση του δικαστικού συμβουλίου του Βόλου, τις επόμενες ημέρες.


Του Γιώργη ΤάΚη Δόξα

ΤΑ (α)ΠΑΝΤΑ προβλήματα για την ΕΥΡΩΠΗ• για την ΕΛΛΑΔΑ• για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ• για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ θα λυθούν οριστικά με (μετά) τις ΕΚΛΟΓΕΣ. Το πιο σημαντικό πρόβλημα (για το σύνολο της Ελλάδας) είναι η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ…



Αποτελεί κοινόν τόπον ότι τα δυσάρεστα, τα κακά και τα καταστροφικά, ελκύουν το ενδιαφέρον και αποτελούν προσφιλή ύλη των εφημερίδων, των ΜΜΕ και εσχάτως των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Του Νίκου Ερρ. Ιωάννου*

Αποτελεί κοινόν τόπον ότι τα δυσάρεστα, τα κακά και τα καταστροφικά, ελκύουν το ενδιαφέρον και αποτελούν προσφιλή ύλη των εφημερίδων, των ΜΜΕ και εσχάτως των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εξ’ ου και κατακλύζουν, τον ολοένα συρρικνούμενο αποθηκευτικό χώρο του εγκεφάλου μας, άχρηστες, νοσηρές αν όχι και βλαπτικές πληροφορίες.


Όσοι, σε όλο τον κόσμο, αγωνίζονται για αυτοδιάθεση, πρέπει να θυμούνται: ο διάλογος, και όχι η βία, έφερε την Ιρλανδία στον δρόμο της ειρήνης.
                                

του Gerry Adams(*)


Όταν τελείωσε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος, το 1945, τα Ηνωμένα Έθνη είχαν 51 κράτη-μέλη. Σήμερα έχουν 193. Πολλά από τα νέα κράτη ήταν αποτέλεσμα των αγώνων και των συγκρούσεων που οδήγησαν στην κατάρρευση των παλιών αυτοκρατοριών.

 

Γράφει ο Θανάσης Κ.
(Τι θα ακούσουμε ακόμα, Θεέ μου...)

Η έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, παραδέχεται τα λάθη που έκανε στην περίπτωση της Ελλάδας! 
Κι αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να το... αξιοποιήσει προπαγανδιστικά, εν όψει ευρωεκλογών...
Αλλά ατύχησε!



Σταύρος Λυγερός


Αν και όλο αυτό το διάστημα η τουρκική επιθετικότητα έχει κατά κύριο λόγο στραφεί στην κυπριακή ΑΟΖ με τη γεώτρηση του «Πορθητή», η Άγκυρα φροντίζει παραλλήλως (αυτές τις ημέρες και με την άσκηση ‘Θαλασσόλυκος’) να ασκεί στρατιωτική πίεση και στην Ελλάδα. Οι παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου, ακόμα και οι υπερπτήσεις πάνω νησιά έχουν πλέον γίνει ρουτίνα. Όπως ρουτίνα έχουν γίνει και οι τουρκικές διεκδικήσεις επί ελληνικών νησίδων με την καινοφανή θεωρία των ‘γκρίζων ζωνών’.



Του Κώστα Στούπα

Συνήθως όσοι υστερούν στους αριθμούς αμφισβητούν τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων. Τούτο δεν είναι καινούργιο φαινόμενο αλλά αποτελεί πάγια τακτική εδώ και δεκαετίες. Αλήθεια είναι επίσης πως οι δημοσκοπήσεις συχνά παρουσιάζουν αποκλίσεις τόσο μεταξύ τους όσο και με τα εκλογικά αποτελέσματα.



Γράφει ο Πάσχος Μανδραβέλης

Μπορεί να μην έχουν μετρό στη συμπρωτεύουσα, αλλά οι Θεσσαλονικείς χόρτασαν βαγόνια. Μόλις ανέλαβαν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ξεκίνησαν να πηγαινοφέρνουν οχήματα στη ΔΕΘ προκειμένου να φάνε τα μάτια ψάρια. Το 2016, ο επαναστάτης πρώην πρύτανης του ΑΠΘ και πολυπράγμων πρόεδρος της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» έφερε το πρώτο βαγόνι για επίδειξη στη ΔΕΘ. Το όχημα δεν είχε καμία σχέση με το μετρό Θεσσαλονίκης. Ηταν διαφορετικών διαστάσεων, προδιαγραφών, από άλλη κατασκευάστρια εταιρεία. Είχε μέχρι και διαφορετικό χρώμα. Αλλά όπως οι κονκισταδόρες δεν νοιάζονταν για την ποιότητα των χαντρών που μοίραζαν στους ιθαγενείς, έτσι και ο κ. Γιάννης Μυλόπουλος πήρε ένα βαγόνι από το μετρό της Αθήνας και το εξέθεσε στη Θεσσαλονίκη.